Saturday, January 02, 2016

Arena Details

ÚPRAVA (JIŽ NEPLATNÉ, NEČÍST)

HRY

  1. HRY MIMO KRAJ = Pokud se vydáte do lesa, na kolejnice nebo jinam, kde jsou povolené prostory k hraní, ale zakázané, tak aspoň trochu udržujte reálnost. Panem je obrovský, je velká blbost, že se někdo dostane na 200 míle daleko do dne, a když už se chcete s někým z jiného setkat, tak si najděte aspoň sousedský kraj a ne kraj, který je od vás další 3 kraje daleko. A už vůbec si nevytvářejte spojenectví nebo neříkejte, že budete vybráni, když sami nevíte - křišťálová stěna.
  2. VĚK = Pokud hrajete s postavou v kraji, kde je víc splátců a víte, že se do arény nedostanete hned, ale třeba až za 2 další arény, tak ve hrách nezmiňujte věk nebo si vytvořte mladší postavu a zažádejte si o zvyšování věku.
  3. AMULET = Malá věc, která nebude nebezpečná. Může to být nějaký přívěšek nebo něco, co je pro postavu důležité. Také nemusíte mít nic. V Kapitolu projdouv všichni splátci kontrolou, pokud to bude nebezpečné nebo příliš velké do arény, bude jim to zabaveno.
  4. FYZICKÁ SÍLA = Určuje, jak jsou na tom splátci oproti ostatním splátcům. Od 1-10. Ovlivňuje to odebírání procent v aréně, taky záleží na postu hráče, 1-4 nemůže pochopitelně přeprat 10 sám/a. Uvědomte si, že je to textové RPG, kdyby váš protihráč měl sílu 10 a vy byste byli ve velké nevýhodě, tak se pořád může stát, že protivníkovy posty nebudou tak dobře napsané, a tak byste mohli být oproti němu ve výhodě. Sílu si mohou profíci zvyšovat v kraji ve výcvikovém centru, ostatní také mohou ve výcvikovém centru v Kapitolu. Upozorňujeme, že není sílu vůbec lehké zvýšit.
  5. OBLÁZKY = Oblázková kancelář se otvírá vždy týden před Sklizní. Můžete si brát 1-3, poté jsou automatické zapisování oblázků - za registraci podle věku a později při každé sklizni se zvyšuje 1, pokud je postava déle na webu. Postavy vytvořené po poslední aréně nemají automaticky zapsané oblázky. 3 oblázky = 1 obrana, vždy po sklizně se to též automaticky splátci načte do obrany, žádat si o to nemusíte.
  6. OBRANA = Za každou kvalitně odehranou hru nebo dlouhou hru získáte 1 bod do obrany. Ty pak můžete využít v aréně na útoky, jakmile se dostanete k 0, není další možnost se útokům vyhýbat. Na počet obran není limit, ale samozřejmě není povoleno si vytvářet postavy, a pak si je omlouvat, abyste získali více obrany. Postava má věk, jakmile s ní bude hrát déle v kraji než půl roku, může se stát, že už jí bude nad 18 a do arény se nedostane. Obranu získáte ještě za body ze soukromého vystoupení. Více najdete níže u bojů.
  7. MAJETEK = Co máte u sebe a co jste si zvládli u rohu či jinde ukořistit. Věci jsou jenom vaše, můlžete svým spojencům půjčovat, ale vždy to bude vaše. Někomu darovat věci je tu zakázané, jediný způsob, jak někdo může získat váš majetek je smrtí.
  8. STAV = Procentová informace o stavu vaší postavy, nejvíce se za jeden útok odebírá 20 %, při úvodním masakru u ROHU se odebírá až 30 %. Můžete se ubránit použitím body obrany. Nižší či vyšší číslo v % neznamená, že jste na tom špatně nebo zase dobře. Někdo může být hodně zraněný a mít víc % než ten, kdo spíše hladoví a trpí dehydrataci, proto hrajte podle toho jak je určeno textově, nikoliv procentově.
  9. PORANĚNÍ = Snad je jasné, že pokud jste někde poraněni, nemůže vám to pracovat na 100 %. Zlomeniny se také do hodiny nespraví, takže si uvědomte, jestli neděláte něco proti přírodě.

BOJE, ÚTOKY

  1. Za zabití splátce získáte 1-5 bodů.
  2. ÚTOKY PROTIVNÍKŮ → Odebírání záleží na barvitosti útoku a rozdíly sil splátců. Pokud jsou útoky opakované a děláte neustále to samé, tak se na efektu později ztrácí, takže je možné, že se odebírání % z vašich útoků budou snižovat. Př.: Jestli máte sílu 6 a protivník má 8, bude vám o 2 % více ubírat a vy jemu zase o 2 % méně umírat. Pokud jsou si protivníci rovni, tak už záleží na tom, kdo bude lépe útočit a psát. = úvodní masakr 30 % | další dny do konce arény 20 %
  3. MALÉ ÚTOKY → Tím jsou na mysli slabší kopance, škrábání, kousnutí. Můžeme to nazvat jako "holčičími" útoky. Prostě vše, co do hloubky moc neublíží. = 1-3 %
  4. SMRTELNÉ ÚTOKY → Pokud máte už jen 10-20 % a máte ještě body obrany, nesmí na Vás protivník zaútočit smrtelně. Pokud tak někdo učiní, ohlas to adminovi. Profesionál, který je dobře vycvičený může zasadit smrtelné rány už od 20 %, ostatní až od 10 %.
  5. KAPITOLSKÉ ÚTOKY, ŽIVLY ARÉNY ATP... → Toto může být na žádost člověka, který si zaplatí za útok. Útoky mohou být psychické, což budou samozřejmě slabší v odebírání, a fyzické, které mají vysoké limity. Útoky jsou většinou vedené tvůrci a není to věc, která si může kdejaká postava ignorovat. Nepříjemné události se mohou dít i v aréně bez toho, aby se do toho motal Kapitol. Může na vás klidně zaútočit nějaké zvíře v aréně nebo živly přírody. = 5-30 %
  6. OBRANA | DEFENSE = Začínáte na bodech, které jste si získali za tu dobu, co máte postavu na webu. V Kapitolu je možné to zvýšit nějakou hrou na ubytovně, ve vlaku atd... Obranu může zvýšit i váš sponzor, který Vám pošle hezký dáreček v podobě štítu nebo cokoliv, co přidává obranu. U rohu hojnosti se mohou nacházet věci pro obranu, ale nemusí jich tam být moc nebo se nebudou vyskytovat vůbec. Když chcete vykrýt útok, tak za tím vždy napište číslo do závorky. Př.: *Uskočil od protivníka dozadu. (3)* Na útěk se nepoužívá obrana, ale také není možné všem utéct, pokud by vás obklíčilo víc lidí nebo jste v pasti, nemůžete najednou zmizet, tudíž za to může být odebráno za pravidla. Každý post, i když je tam víc útoků, se počítá jako jeden útok. Na jednoho člověka můžete využít 1-3, pokud na vás útočí víc lidí, můžete v jednom postu vykrýt víc útoků - nejlépe každou reakci na jiný útok od jiného splátce "odenterujte" jako nový post. Jestliže někoho zabijete a pořád má nějaké body obrany, přičítá se to k vám. V postu se vyhněte psaní, že jste se úplně vyhnuli, když použijete jen 1 nebo 2.
    1. Záchrana o všech 30 %, neodebere se postavě vůbec nic = 3 body obrany
    2. Z poloviny, záchrana o 10 % (u masakru 15 %) = 2 body obrany
    3. Malá obrana, záchrana o 5 % = 1 bod obrany

ARÉNA

  1. V aréně každý splátce začíná na 100 %, pokud v minulosti nebyl potrestán. Každý trest snižuje o 1 %. Jestliže bude často trestán, tak se do arény už nemusí ani dostat a stihne ho krutější trest.
  2. Když budete mít 0 %, logicky automaticky zemřete, po výstřelu ale nesmíte již psát žádný úmrtní post.
  3. DEHYDRATACE - označení: ✓ [splněno], × [nesplněno] → Odebírá se po skončení dne a až začne druhý den, což znamená o půlnoci. V normálních arénách stačí pít jenom jednou denně, ale i tak by bylo pitný režim dodržovat častěji. V tropických arénách nebo v arénách, kde je 30°C je potřeba pít 2x, jinak se Vám to odebere za dehydrataci. = 10 %
  4. HLAD - označení: ✓ [splněno], × [nesplněno] → Stejně jako je u dehydratace odebírá se jednou za den po 11. hodině večerní. Jíst můžete cokoliv co je jedlé, a počítat se Vám to bude, ale buďte si jisti, že bude oslabeni a po častém opakování se to nemusí započítávat jako jídlo a odeberou se %. = 10 %
  5. LEHKÁ ZRANĚNÍ (škrábance, menší bodné rány atp...) - označení → Opět odebírání po skončení dne. Jestliže jste se ošetřili, nemáte problém. V druhém případě se % odeberou. = 10 %
  6. VÁŽNÁ ZRANĚNÍ (krvácení, hluboké rány) - označení → Odebírá se též po skončení dne. = 20 % | Jestliže se neošetříte do dalších 20 hodin, odebere se znovu. = 30 %
  7. ZLOMENINY - označení → Je jasné, že v aréně žádné zlomeniny nespravíte, takže se procenta oberou i tak. Jestli máte něco zlomeného, je hloupost se chovat jako kdyby zlomenina nebyla. Tím pádem se Vám odebere ještě za pravidla. = 10-20 % podle závažnosti zlomeniny
  8. OŠETŘENÁ ZRANĚNÍ - označení → Nic se neodečítá, pokud jste dobře ošetřeni. Neznamená to jen něco obvázat a konec, jinak je to stále jen neošetřené zranění.
  9. OTRAVA (jed, jídlo atp...) - označení → Jakmile sníte, vypijete nebo vás někdo otráví, nelze se tomu jinak vyhnout. Bude vám stejně odebráno a dokud vám nezmizí ikona otravy, bude vám stále blbě. = 10 %
  10. ZIMA - označení → Nacházíte se v chladných prostorách a jste špatně oblečení atp... Vyhnout se tomu můžete jenom zahřátím, zima není nic příjemného. = 10 %
  11. VEDRO - označení → Můžete být rádi, že na teplo se neumírá, ale jakmile nebudete dodržovat pitný režim nebo se nachází moc dlouho na přímém slunci, který s vámi dost zapálí, nemusí to s vámi dopadnout dobře a můžete klidně dostat úpal, spálit se nebo něco horšího. = 10 %
  12. NEMOC - označení → Může se i nemusí se odebírat, záleží na závažnosti. Pokud to bude obyčejná malá horečka, tak nic. Také postavě nebude zrovna nejlépe, budete neschopní boje a těžkých aktivit (bránit se s body obrany můžete, jinak bojovat ne). Může to být jakákoliv nemoc, klidně až smrtelná. = 0-50 %
  13. ZÍSKÁVÁNÍ PROCENT → Pokud máte štědré sponzory, máte štěstí, ale takové dary s mírou a jenom pokud je vaší postavě opravdu něco a není to jen kvůli tomu, aby se procenta nabrala. Kdyby se tak stalo, stejně se vám to nepřipočítá. Získat je můžete ještě ze zbylých bodů, které jste získali v Kapitolu. = 1 body > 1 %

PRAVIDLA V ARÉNĚ

  1. PŘESKAKOVÁNÍ MÍSTNOSTÍ → Záleží kolik místností se vám podařilo přeskočit, jedna místnost. = 10 %
  2. VZDUCHOPRÁZDNO → Každou hodinu, kdy se nenacházíte v žádné místnosti. = 10 %
  3. NEPOVOLENÉ POHYBY → Chození z místnosti pod minimální limit 5 minut nebo příliš rychlé nereálné cestování, naleznutí jiného splátce, který není v blízkosti, v rychlém čase. = 10 %
  4. ČASTÉ CHYBY A NEUSTÁLÉ OPAKOVÁNÍ CHYB → Neodebírá se za úplné maličkost, pokud bude někdo příliš super nebo bude hodně porušovat křišťálovou stěnu, půjdou procenta dolů. = 20 %
  5. PORUŠENÍ OSTATNÍCH PRAVIDEL → Všechno ostatní, co tady nebylo jinak napsáno, např.: nenapsání prvního postu k rohu hojnosti a podobných věcí. = 20 %
  6. NOVÁČCI mají IMUNITU, ale to neznamená, že toho budete využívat a budete si dělat co chcete, protože jinak se Vám to určitě odebere.
VYHRAZUJEME SI PRÁVO PŘED VSTUPEM DO ARÉNY NĚCO ZMĚNIT, ODSTRANIT, PŘIDAT NEBO ZVÝŠIT.

< ZPĚT | DÁLE >

other worlds

stranger2s.jpg