Wednesday, September 25, 2013

Admin Team

LARSYN (2012)

 Kontakt: email, letter, mail, no attribution icon creationoflars@gmail.com 
• Pozice: Hlavní a herní admin + Vypravěč, chyby na webu, design, registrace, pomoc hráčům, korektura, spolupráce, výtvor a kontrola arény, události a herní propozice.
• O mně: Yo! Jsem poměrně trpělivá osoba a snažím se každému vyjít vstříc. Témata jsou u mě nevyčerpatelná, dokážu se bavit o všem, nemám limity a může to být sebekontroverznější. Ačkoliv o svém soukromí příliš neprozrazuji, silně vyznávám transparenci a vždy ode mě získáte nefiltrovaný názor. To samé očekávám i od vás, a když si nebudeme pokradmu bodat do zad, určitě můžete počítat s tím, že se vyhnete nepříjemným konfliktům se mnou. Nejen, že se velmi ráda hádám a najdu si protiargument téměř ke všemu, ale též nemám ve zvyku odpouštět. Občas se člověku stane, že má špatný den i náladu, ani já vůči tomu nejsem imunní a může mě podráždit sebemenší kravina. Předem se omlouvám, když budu zbytečně protivná, ale většinou si hlídám, aby můj vztek měl smysl. Co mě však dokáže vytočit nesmírným způsobem je lidská nechápavost – nerada věci opakuju, ale v rozporu s tím ocením, když se zeptáte na jakoukoli primitivní nejasnost, než abyste předstírali, že všemu perfektně rozumíte. Cením snahu, takže vám neutrhnu hlavu za to, když se něco pokazí. Jsem nesmírně alergická na lži a výmysly, to ovšem platí v reálném životě a v rámci lidí, kteří si se mnou utvořili vztah mimo virtuální svět. Úplatky neberu, komplimenty sice potěší, ale žádné bonusy rozhodně nezískáte – snažím se balancovat férovost, ať už se jedná o nováčka, dlouhodobého hráče, nebo člena administrace. V neposlední řadě jsem prý úžasný, byť nekvalifikovaný psycholog – s počtem neoficiálních klientů si občas říkám, jestli bych si za to neměla začít nechat platit.

• Bývalý admin: Michelle - zakladatelka (2012-2016)

VOLNÁ POZICE (–)

• Kontakt: email, letter, mail, no attribution icon -
• Pozice: Herní admin + Vypravěč, chyby na webu, registrace, pomoc hráčům, korektura, výtvor a kontrola arény.
• O mně: -

• Bývalí co-admini: Diddi (2017-2020), Fion (2020-2023), Maddie (2014-2018), Medisha (2013-2014), Pietro (2019-2021), Quinn (2017-2022), Raven (2012-2014), Sabrae (2015-2016), Viky (2012)

other worlds

stranger2s.jpg